fbpx

Vuosi 2020 somessa

Tänäkin vuonna videosisällön määrä lisääntyy ja laatu paranee. Videoista pyritään tekemään viihdyttäviä, opettavia ja tiedottavia. Kaikessa pyritään laadukkaan ja katsojille arvokkaan sisällön tekemiseen. Videoiden lisäksi otetaan muutkin kanavat tukemaan laadukkaan sisällön jakamista.

Facebookissa tai Instagramissa esitettyjen videoiden sisältöä syvennetään www-sivuilla tai päinvastoin. Somekanaviin panostetaan entistä enemmän. Näkyvyyden lisäämiseksi mainontaan käytetään rahaa, jotta omille kanaville saadaan riittävästi potentiaalista asiakaskuntaa. Somekanavien algorytmien takia ilmaisen näkyvyyden määrä vähenee entisestään. Seuraajille ja niille seuraajille jotka ovat myös asiakkaita, tehdään eri sisältöä kiinnostuksen lisäämiseksi ja ylläpitämiseksi.

Jos yrityksesi ei vielä viime vuosikymmenellä ollut mukana somessa niin nyt on korkea aika astua nykyaikaan.

Mediakit opastaa yrityksesi sosiaalisenmedian maailmaan

Tuntuuko ettei aika riitä somekanavien seuraamiseen tai ylläpitämiseen? Tai tuntuuko siltä, ettet tiedä mitä siellä somessa viestittelisit?

No, sitä varten on Mediakit. Aina löytyy aihetta postaukseen, kanavien seuraamiseen ja ylläpitämiseen. Ota yhteyttä, opastan mielelläni sovellusten käyttöönottoon ja käyttämiseen.